Garantii

1. Kõigil minukaubad.ee lehelt ostetud kaupadel on tootjagarantii.

Tootja garantii teave on kirjalikult esitatud tootekirjelduses.

Kui tootja määrab toote garantiiajaks vähem kui kaks aastat, on tarbijal õigus kahe aasta jooksul alates ostukuupäevast esitada kaebus kauba mittevastavuse kohta lepingulistele kokkulepetele.

Õigus kaebuse esitamiseks kehtib ainult siis, kui toodet on kasutatud ettenähtud tingimustel ja ainult majapidamises.

Juriidilistel isikutel, kes ei ole tarbijad, on õigus ainult tootja garantiiajale.

2. Teavitame, et tootjagarantii kehtib ainult siis, kui ostja suudab tõendada:

  • Ostutõend (kviitung, arve);
  • Tootjapoolne garantii- või müügikaart (kui tootja või müüja on sellise kaardi välja andnud);
Teave sertifitseeritud tootjateeninduskeskuste kohta on toodud tootja garantiikaardil või müügikaardil või seda saab tootja esindajaga otse ühendust võttes või toote pakendil märgitud edasimüüja telefoninumbri kaudu.

Anname teada, et garantiitingimused ei kehti tarvikute (nt toote tarvikud), kulumaterjalide (nt patareid, akud) ja piiratud elueaga tarvikute (nt kaitsmed) kohta.

3. Tootjagarantii ei kehti kahjustuste kohta, mis on põhjustatud ostja või kasutaja süül. Need on:

  • Toote kahjustamine garantiikleebise või seerianumbri tõttu;
  • Toodet ei kasutatud ettenähtud otstarbel või ei käideldud vastavalt tootekirjeldusele;

  • Kriimustused, katki konstruktsioon, ekraani praod, vesi vales piirkonnas, toote vale hooldus, võõrkehad toote sees, volitamata juurdepääs tootele putukate või muude jälgede jaoks, mis viitavad toote ebaõigele kasutamisele;

  • Kahjustused valest võrgu pingest, ebapiisavast toiteallikast või ebaõigest võrguadapterite ja lisaseadmete kasutamisest, mis ei vasta tootja nõuetele;
  • Kahjustused ebaõige remondi tõttu;

  • Kulumine ja osade loomulik kulumine;

  • Mitte sertifitseeritud varuosade või tarvikute kasutamine, mida tootja ei ole toote kasutamiseks heaks kiitnud, ja sellest tulenevad kahjustused;

  • Kahjustused lisaseadmetele nagu akud, ühenduskaablid või laadijad;

  • Kahjustused toote ebaõige transpordi tõttu;

  • Kahjustused disaini tooteelementidele;

  • Kui ostja ei suuda esitada kehtivat ostudokumenti või saatelehte, aeguvad garantiinõuded.

4. Kui toode on kahjustatud, on ostjal järgmised valikud:

  • Konsultatsiooni e-posti või telefoni teel numbril +372 taotlemine.

  • Tootja või edasimüüja teeninduskeskusesse minek, ostutõendi ja garantiidokumendiga.

  • Külastage meie kontorit Riias, Aleksandra Caka iela 81, LV-1011, Läti tööajal 09:00-17:00 (koos ostutõendiga - arve, kviitung ja garantiikaart).

5. Kui garantii menetlus ei kehti ja ostja keeldub remondi eest maksmast, peab ostja kandma diagnostikatasud ja saab teeninduskeskusest kahjuraporti. Kui ostja katab remondikulud, siis diagnostikakulud ei kehti.

Teavitame, et minukaubad.ee garantiitingimused on koostatud vastavalt Eesti ja Euroopa Liidu seadustele ja määrustele, mis on selles valdkonnas kehtestatud.

Registreerimine

Kas olete oma parooli unustanud?

Sul pole veel kontot?
Loo konto