
Korduma kippuvad küsimused
Milline on täpne tarnekuupäev?
Täpne tarnekuupäev saadetakse kliendile pärast tellimuse töötlemist koos arve maksmiseks (toote kõrval on märgitud ainult üldised / esialgsed tarnekuupäevad).
Kas ma saan toote kohe osta?
Paljud tooted on kohe saadaval, kuid paljud tooted tuleb meie töötajatel ette valmistada – teie ja meie mugavuse huvides palume teil tellimus esitada – ettevõtte töötaja võtab teiega ühendust.
Kui pikk on ostetud kaupade garantiiaeg?
- Füüsiliste isikute puhul – 2 aastat pärast seda, kui tootja ja müüja on täitnud LR ja ELi õigusaktide nõuded;
- Juriidiliste isikute puhul – 1 aasta pärast seda, kui tootja ja müüja on täitnud LR ja ELi õigusaktide nõuded;
- Kui tootja garantii ületab eespool nimetatud tähtajad, tuleb garantii nõuete puhul pöörduda ainult tootja poole (vt täpsemalt garantii tingimusi).
Mittevastavuse, kahjustuse või defekti korral tuleb müüjat viivitamatult teavitada ja kaup tuleb tagastada müüja saatmiskohta hiljemalt 2 tööpäeva jooksul alates kauba kättesaamisest. (Juriidiliste isikute puhul).
Kui meiega ei saa ühendust võtta, saatke meile e-kiri!
Mõnikord on töökoormus suur ja kogu personal on täielikult hõivatud klientide teenindamisega isiklikult või telefoni teel, mistõttu on füüsiliselt võimatu vastata kõigile telefonikõnedele sellistel perioodidel – sellisel juhul soovitame saata e-kiri!